فریت بار به فرانکفورت | ارسال بار به فرانکفورت ، حمل بار هوایی : فرانکفورت با مساحت ۲۴۸۳۱ متر مربع و با جمعیتی در حدود ۶۹۱۵۱۸ نفر بزرگترین شهر ایالت هسن | آلمان است با این وجود مرکز ایالت نیز به حساب نمی آید . از نظر بزرگی فرانگفورت بعد از برلین ( پایتخت آلمان ) ، هانبورگ ، مونیخ و کلن پجمین شهر بزرگ کشور آلمان است .

فرانکفورت یکی از ثروتمند ترین شهرهای اروپا به حساب می آید ، در واقع با وجود بانک مرکزی اروپا در فرانکفورت این شهر مهمترین شهر اقتصادی اروپا است .به دلیل موقعیتی که فرانکفورت در اروپا دارد از نظر حمل و نقل فرانکفورت بسیار پیشرفت کرده است . و این عمر موجب رشد شدید فرودگاه فرانکفورت نیز شده است .آسمان خراش های فرانکفروت در اروپا با عنوان Frankfurter Skyline شهرت زیادی دارند و بی همتا می باشند. فرانکفورت در جنوب غربی آلمان واقع شده است و در حومه ی رودخانه راین واقع شده است.

مسافرت و فرستادن بار به فرانکفورت

فرانکفورت یکی از شهرهای تاریخی و زیبای کشور آلمان است . این شهر با امکانات فرهنگی زیاد و هم چنین دارا بودن نمایشگاه های زیاد در دنیا شهرت دارد .

فرانکفورت یکی از شهرهایی است که دارای جمعیت قابل توجهی ایرانی می باشد . این شهر یکی از شهرها مهاجر پذیر اروپا به حساب می رود .

خدمات شرکت پادمیرا راه برای ارسال بار به فرانکفورت | آلمان، ایالت هسن

بسته بندی بار | ارسال بار به فرانکفورت

مسافران بیشتر نگران این هستند که در طی مسیر ارسال بار به فرانکفورت به آن ها آسیب وارد شود .  شرکت فریت بار و حمل بار هوایی پادمیرا راه با ارائه ی خدمات اصولی درباره بسته بندی و همچنین استفاده از بهترین نوع کارتن های فریت بار برای بسته بندی لوازم شخصی ، منزل و… و استفاده از افراد متخصص در زمینه بسته بندی تا کنون بهترین خدمات را برای شهروندان ایرانی که قصد مسافرت بلند مدت به شهر دالاس را داشته اند ارئه نموده است.

سایر خدمات پادمیرا راه برای فریت بار به فرانکفورت , ارسال بار به فرانکفورت

  1. بسته بندی کلیه لوازم منزل ( ظروف شکستنی ، کتابخانه ، البسه و…) در محل به صورت استاندارد
  2.     بارگیری جهت حمل بار هوایی
  3.     انجام تشریفات گمرکی با و بدون حضور مسافر : در این مورد برخی از مسافران لازم می دانند که خود شخصا به همراه کارشناس فریت بار برای انجام امور گمرکی حضور داشته باشد اما تعدادی از مشتریان نیز تمام امور را به عهده شرکت فریت بار قرار می دهند . شرکت پادمیرا با خواست مشتری عمل می کند و مهمترین مسئله رضایت مشتری است .
  4.     پالت بندی محموله در صورت نیاز : بعد از انجام امور گمرکی برای جلوگیری از آسیب دیدگی احتمالی محموله آن را در صورت نیاز پالت بندی می کنند. شرکت فریت بار و حمل بار هوایی پادمیرا این مسئولیت را نیز به عهده گرفته است .
  5.     در نهایت اخذ بارنامه برای ارسال بار به فرانکفورت : شرکت پادمیرا راه در کوتاهترین زمان با پایین ترین هزینه مسئولیت اخذ بار نامه شرکت های هواپیمایی مانند هواپیمایی امارات ، ترکیش ایرلاینز ، لوفتهانزا ، … را برای فریت بار به فرانکفورت را بر عهده دارد .

**  توجه

قوانین ارسال بار به فرانکفورت تابع قوانین فریت بار به آلمان می باشد و تمام قوانین فرودگاه های آلمان یکی می باشند .

فرودگاه بین المللی فرانکفورت

فرودگاه فرانکفورت در سال ۱۹۳۶ در زمان نازی ها افتتاح شد در زمان جنگ جهانی دوم این فرودگاه به نام راین-ماین خوانده می شد نقش مهمی در پشتیبانی از نیروهای هوایی آلمان  داشت .متاشفانه این فرودگاه در انتهای جگ جهانی دوم با حمله ی نیروهای متفقین به ویرانه تبدیل شد .بعد از اتمام جنگ ترمیم این فردگاه آغاز شد و بالاخره در سال ۱۹۴۶ پروازهای مسافر بری و فریت بار و کارگو در این فرودگاه آغاز شد.این فرودگاه بزرگترین فرودگاه آلمان و در کل هفتمین فرودگاه بین اللمللی بزرگ در جهان می باشد. کد سازمان یاتا برای این فرودگاه FRA است و برای سازمان ایکائو EDDF می باشد.

فرودگاه بین المللی فرانکفورت مرکز شرکت های هواپیمایی لوفتهانزا ، کندر ، لوفت هانزا سیتی لاین ، لوفت هانزا کارگو و ارولوجیک است و مالک این فرودگاه شرکت فراپورت می باشد این فرودگاه در شمال شرقی فرانکفورت واقع شده است .


ارسال بار هوایی به تمام نقاط دنیا فرانکفورت ,فرودگاه ,فریت ,شرکت ,آلمان ,بندی ,بسته بندی ,شرکت فریت ,شرکت پادمیرا ,پالت بندی ,صورت نیاز منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

دانشجو روغن مو | روغن جلوگیری از ریزش مو | روغن ریش | رویش مجدد مو طراحی سایت ارزان و قیمت طراحی سایت کنکورفا alirezanoroziyan khaterat