اسال بار به دوسلدورف , فریت بار به دوسلدورف , حمل بار به دوسلدورف , ارسال وسایل منزل به دوسلدورف | ایالت نوردراین-وستفالن : شهر دوسلدورف یکی از شهرهای تاریخی و بسیار گردشگری می باشد .این شهر در کنار رودخانه راین واقع شده است ، البته در اصل نام این شهر از رودخانه ی کوچک دسل که به رود راین می ریزد گرفته سده ایت . این شهر بسیار زیباست و به شهر کافه ها شهرت دارد . شهر دسلدورف یکی از مهمترین مراکز بانکی آلمان نیز می باشد ، این شهر مملو از دفاتر بانک ها و موسسات بیمه و شرکت های صنعتی می باشد . شهر دوسلدورف در ۱۴ اوت ۱۲۸۸ تاسیس شده است و با مساحت ۲۱۷ کیلومتر مربع دارای جمعیتی در حدود ۵۹۳۶۸۲ نفر می باشد.

 

اسال بار به دوسلدورف

 

مسافرت و فریت بار به دوسلدورف | اسال بار به دوسلدورف

همان طور که ذکر شد دوسلدورف یکی از شهرهای توریستی آلمان می باشد که همه ساله تعداد زیادی از مسافر در برای تفریح به این شهر وارد می شوند . البته به دلیل زیبایی و هم چنین اقتصاد بالای دوسلدورف محیط مناسبی برای اقامت نیز می باشد. از این رو این شهر مهاجر پذیر نیز به حساب می آید . ایران زیادی در این شهر اقامت دارند که اکثرا تردد زیادی بین ایران و آلمان انجام می کنند از این رو همیشه یکی از دغدغه های آنها نحوه ی ارسال بار به دوسلدورف است . ولی شرکت حمل بار هوایی پادمیرا راه این مشکل را برای شما حل می کند . در زیر به خدمات ارسال بار به دوسلدورف توسط این شرکت را بررسی می کنم

خدمات شرکت پادمیرا راه برای ارسال بار به دوسلدورف | آلمان ،ایالت نوردراین-وستفالن

بسته بندی بار | ارسال بار به دوسلدورف

مسافران بیشتر نگران این هستند که در طی مسیر ارسال بار به دوسلدورف به آن ها آسیب وارد شود . شرکت فریت بار و حمل بار هوایی پادمیرا راه با ارائه ی خدمات اصولی درباره بسته بندی و همچنین استفاده از بهترین نوع کارتن های فریت بار برای بسته بندی لوازم شخصی ، منزل و… و استفاده از افراد متخصص در زمینه بسته بندی تا کنون بهترین خدمات را برای شهروندان ایرانی که قصد مسافرت بلند مدت به شهر دوسلدورف را داشته اند ارئه نموده است. برای اطلاعات بیشتر در باره بسته بندی می توانید روی آن کلیک کنید.

سایر خدمات پادمیرا راه برای فریت بار به دوسلدورف

بسته بندی کلیه لوازم منزل ( ظروف شکستنی ، کتابخانه ، البسه و…) در محل به صورت استاندارد

بارگیری جهت حمل بار هوایی

انجام تشریفات گمرکی با و بدون حضور مسافر : در این مورد برخی از مسافران لازم می دانند که خود شخصا به همراه کارشناس فریت بار برای انجام امور گمرکی حضور داشته باشد اما تعدادی از مشتریان نیز تمام امور را به عهده شرکت فریت بار قرار می دهند . شرکت پادمیرا با خواست مشتری عمل می کند و مهمترین مسئله رضایت مشتری است .

پالت بندی محموله در صورت نیاز : بعد از انجام امور گمرکی برای جلوگیری از آسیب دیدگی احتمالی محموله آن را در صورت نیاز پالت بندی می کنند. شرکت فریت بار و حمل بار هوایی پادمیرا این مسئولیت را نیز به عهده گرفته است .

در نهایت اخذ بارنامه برای ارسال بار به دوسلدورف : شرکت پادمیرا راه در کوتاهترین زمان با پایین ترین هزینه مسئولیت اخذ بار نامه شرکت های هواپیمایی مانند هواپیمایی امارات ، ترکیش ایرلاینز ، لوفتهانزا ، … را برای فریت بار به دوسلدورف را بر عهده دارد .

** توجه

قوانین ارسال بار به دوسلدورف تابع قوانین فریت بار به آلمان می باشد و تمام قوانین فرودگاه های آلمان یکی می باشند .

فرودگاه بین المللی دوسلدورف

این فرودگاه در ۷ کیلومتری شمال از مرکز شهر دوسلدورف قرار دارد و هم چنین در ۲۰ کیلومتری از جنوب غربی اسن بزرگترین منطقه شهری دوسلدورف واقع شده است، فرودگاه دوسلدورف بعد از فرودگاه فرانکفورت و مونیخ سومین فرودگاه بزرگ و شلوغ در آلمان می باشد . بر اساس آماری که در سال ۲۰۱۴ منتشر شده است چیزی در حدود ۲۱۸۰۰۰۰۰ مسافر در این فرودگاه تردد نموده اند. این فرودگاه مرکز هواپیمایی برلین ایرلاینز ، GErmanwings و Eurowings می باشد.کد سازملن یاتا برای این فرودگاه DUS می باشد . برای سازملن ایکائو نیز EDDL می باشد.


ارسال بار هوایی به تمام نقاط دنیا دوسلدورف ,فریت ,شرکت ,فرودگاه ,بندی ,پادمیرا ,بسته بندی ,شرکت پادمیرا ,شرکت فریت ,هوایی پادمیرا ,امور گمرکی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

دنیای از خوشمزه ها دانلود تحقیق دانلود رایگان فیلم و سریال با لینک مستقیم Sina MonavariFar Official Web Site اجناس فوق العاده پورتال و سایت تفریحی خبری ایرانیان آسمان دانلود | دانلود آهنگ و فیلم